woensdag 22 mei 2013

Bloemen van Troubleyn



Margot Bloemen van Troubleyn stuurde mij volgend bericht :

"Graag zou ik u hierlangs willen bedanken uit naam van het hele team van Troubleyn/Jan Fabre voor uw uitgebreide, goed onderbouwde en mooi geschreven recensie over Tragedy of a Friendship. De controverse die heerst rondom het stuk (en de dualiteit van de meningen en reacties die hieruit voortvloeit) vinden we erg interessant en kunnen we enkel aanmoedigen, maar een recensie die zowel het engagement van de performers en de dansers benadrukt als de achterliggende motieven en interpretaties bestudeert stellen we bijzonder op prijs.
Zou u ons de toestemming willen geven uw recensie te vertalen, om door te communiceren naar uw collega's bij andere internationale Wagnergenootschappen? Aangezien het verscheen op de blog van het Vlaams Wagner Genootschap lijkt het ons namelijk een erg mooie referentie.
We zijn erg blij dat u ervan genoten heeft, en nogmaals hartelijk bedankt!"

Tien jaar geleden, na de Tannhäuser in Brussel, heb ik Jan Fabre het erelidmaatschap van het VWG aangeboden. Ik kreeg daar destijds geen reactie op. Vandaag heb ik een tweede poging ondernomen. Ben benieuwd wat het wordt.


Geen opmerkingen: